Donderdag 21 mei en zaterdag 23 mei van 18.30 u tot 21.30 u De Koning open voor muziek, chillen en gamen.

De Koning is een inloophuis bedoeld voor jeugd van 12 tot 25 jaar en bevindt zich in de voormalige The Pub in de Doelenstraat. Een groep christenen uit diverse kerken, waaronder ook onze kerk, hebben het initiatief genomen om De Koning op te zetten. Dit initiatief is het vervolg op de koffiebus die eens per week op de markt in Steenwijk stond en waar jongeren een luisterend oor vonden. Elke donderdag en zaterdag  (van 18.30 u tot 21.30 u) is De Koning geopend. Behalve het vinden van een luisterend oor kan de jeugd hier naar muziek luisteren, chillen en gamen. Er is nu ook een air hockey tafel. Zie ook de website van De Koning.