Adres Hogewalkerk Steenwijk
Hogewal 178
8331 WK Steenwijk

Vanuit de richting Leeuwarden/ Groningen kunt u onze kerk als volgt bereiken:

• Neem op de A32 afslag 6 Steenwijk en sla onderaan de afslag linksaf.
  • Neem na 250 meter de eerste afslag op de rotonde naar de Eesveenseweg.
  • Neem op de volgende rotonde de tweede afslag en steek het spoor over.
  • Rijd rechtdoor totdat u bij de T-splitsing komt met aan uw linkerzijde de Chinees. Hier slaat u rechtsaf en vervolgens direct weer linksaf de Scholestraat in.
  • Na ongeveer 215 meter slaat u linksaf naar de Molenstraat. Volg de weg met de bocht mee en ga aan het eind linksaf de Onnastraat in.
  • Rijd onder de poort door en sla na de parkeerplaats rechtsaf.
  • In de bocht ligt de Hogewalkerk. Sla rechtsaf, zodat u de parkeerplaats op kunt rijden.

Vanuit de richting Zwolle/ Hoogeveen kunt u onze kerk als volgt bereiken:

• Neem op de A32 afslag 5 Steenwijk-Zuid en sla bovenaan de afslag linksaf.
  • Neem na 530 meter op de rotonde de tweede afslag naar de Meppelerweg.
  • Neem na 950 meter op de rotonde de tweede afslag en blijf de Meppelerweg vervolgen.
  • De Meppelerweg gaat boven op de Bult over in de Schansweg, blijf deze weg vervolgen.
  • Neem op de rotonde de eerste afslag naar de Vendelweg.
  • Neem vervolgens de tweede afslag naar rechts.
  • In de bocht ligt de Hogewalkerk. Sla linksaf, zodat u de parkeerplaats op kunt rijden.

Vanuit de richting Lelystad kunt u onze kerk als volgt bereiken:

• Neem op de A6 afslag 15 en sla bovenaan de afslag rechtsaf. Volg vervolgens in de polder de borden richting Steenwijk.
  • Neem aan het eind van de Zuidveenseweg op de rotonde de tweede afslag zodat u door Zuidveen heen rijdt.
  • Neem op de volgende rotonde de derde afslag naar de Vendelweg.
  • Neem vervolgens de tweede afslag naar rechts.