Naast onze kerkzaal bevinden zich onze ontmoetingsruimtes, het deel dat wij ‘Ons Gebouw’ noemen. Op de begane grond hebben wij een grotere zaal waar verschillende stoelopstellingen mogelijk zijn. Er is een keuken met bar en in de hal bevinden zich twee toiletten.

Op de eerste verdieping zijn twee ruimtes. Er is een grote ruimte in huiskameropstelling met bar, lange tafel en zitkamergedeelte. Daarnaast bevindt zich een kleine ruimte voor kleine vergadergroepjes.

Per dagdeel (morgen, middag, avond) of twee dagdelen kan ‘Ons Gebouw’ worden gehuurd.
Ook onze kerkzaal kan worden gehuurd. Een aanvraag hiervoor kan worden ingediend bij de Commissie van Beheer of via onze kosters.

De tarieven voor het huren van ‘Ons Gebouw’ en de kerkzaal zijn op te vragen bij onze kosters of hieronder in te zien.
Voor aanvragen kunt u zich wenden tot onze koster. U kunt hen bereiken door een e-mail te sturen of te bellen / bericht te sturen naar telefoonnummer 06 43569663 . Niet-gemeenteleden kunnen een aanvraag indienen bij de Commissie van Beheer.

Zalen
‘Ons Gebouw’ (grote vergaderzaal of een losse zaal op de eerste verdieping) € 65,- per dagdeel
€ 100,- per 2 aaneengesloten dagdelen
Kerkzaal per dagdeel € 125,-
Consumpties
Koffie of thee (incl. koekje) € 1,50
Cake of gevulde koek I.o.m. kosters
Ranja gratis
Overige dranken indien aangevraagd € 1,-
De aantallen dranken worden door de kosters geturfd en op de eindrekening door de kosters aan de huurders verrekend. Hierdoor ontstaat er geen geldstroom in contanten.
Begrafenissen
Organist € 100,-
USB-stick met geluidsopname € 15,-
Koffie of thee (incl. koekje) € 1,50