Op woensdag 5 november is het Dankdag voor Gewas en Arbeid. Wij houden om 19.00 uur een dankdienst in onze Hogewalkerk. De jaarlijkse voedselactie van Dorcas, die dit jaar landelijk voor de 18de keer plaats vindt, wordt ook deze keer gekoppeld aan onze Dankdag. Op bijna 1000 locaties in Nederland worden van 3 tot en met 10 november voedsel en fondsen ingezameld voor de allerarmsten in Oost-Europa en Afrika. Zowel op Dankdag 5 november als op zondag 9 november wordt er gecollecteerd voor Dorcas en kunt u voedselpakketten meebrengen. Uitgebreide informatie over de Dorcas voedselactie en lijst van benodigde en gewenste goederen staan vermeld op pagina 18 van de november/december uitgave van ons kerkblad Bouwstof.