In de Hogewalkerk worden op zondag 12, 19 en 26 juli om 19.00u een 3 tal lezingen gehouden over het Bijbelboek Openbaring. Deze lezingen komen in plaats van de reguliere kerkdienst op zondagavond. Op zondag 2 augustus om 19.00u wordt de serie lezingen afgesloten met een zangdienst met als titel “Het nieuwe Jeruzalem”. De spreker, Klaas de Jong, wil met de lezingen het Griekse stof van het laatste Bijbelboek afpoetsen zodat de gouden inhoud tevoorschijn komt.

De lezingen duren ongeveer een uur. Breng gerust familie en kennissen mee. Het worden mooie avonden waarin Jezus Christus centraal staat en niet kerkelijke verschillen in uitleg.

De derde en laatste lezing heeft als thema “Vier vrouwen in het boek Openbaring”.